مناظره و گفتگو

وحید و دکتر نام‌آور در مورد ماهیت انرژی در حلقه بحث می‌کنند

انجمن نجات از حلقه؛  مطلب زیر کامنت‌های ردوبدل‌شده بین “وحید” (از اعضای سایت) و “دکتر علی نام‌آور” است که می‌خوانید:

وحید در کامنت 27 از مطلب “آیات قرآن را به دیوار نصب نکنید” نوشته است:

دکتر نام آور عزیز …

سوالی برای بنده پیش آمده که واسم جنبه تحقیقاتی داره و چند وقتی میشه میخواستم از خدمتتون بپرسم ، الآن وقتش پیش اومد …

متاسفانه ایمیلتون رو نداشتم ، به همین جهت در اینجا سوالم رو می پرسم .

یادمه چند ماه پیش در یکی از کامنت هاتون فرمودین که تونستین در لابراتوار ، مقدار انرژی های انتقالی از طریق انرژی درمانی ( در نظر حلقه ای ها ، فرادرمانی ) رو اندازه گیری کنید .

سوالی که دارم اینه که این نوع انرژی ، از کدام یک از صورت های انرژی هستش ؟

تنها چیزی که به نظر خودم رسید ، انرژی الکترومغناطیسی و یا میدان های مغناطیس هستش که توانستین اندازه گیریش بکنید .

که اگر اینطور باشه ، این امواج بایستی روی دستگاه های رادیویی تاثیراتی به صورت نویز بذارن .

و اینکه فرکانس این امواج حدود چند هرتزه؟

میخواستم برای ادامه روند تحقیقاتم، اگر لطف کنید یک سرنخی بهم بدین تا تحقیقاتم جهت دهی شده باشه.

پاسخ دکتر نام‌آور:

پاسخ ۲۷: خیر من نگفتم که مقدار آن را اندازه گیری کرده ایم٬ بلکه گفتم با روش هایی خاص توانسته ایم نشان بدهیم که جریان فرادرمانی یک جریان انرژی است و حتی می توانیم نشان دهیم که منشا آن الهی نیست و همچنین نشان می دهیم که فرادرمانگر با قرار گرفتن در سمتی از بیمار و یا قراردادن دست در نزدیکی بدن بیمار و یا لمس وی عملا این جریان انرژی را به نقطه خاصی هدایت می کند. ولی هنوز موفق به سنجش مقدار آن نشده ایم زیرا هنوز ماهیت کاریر یعنی حامل آن مشخص نشده است ولی اینجانب فکر می کنم که از نوع فوتون رنتگنی باشد مانند انرژی منفی خطوط ژئوپاتوژنیک هارتمن و گیوری که عملا در آزمآیشگاه قابل مانور هستند ولی هنوز بعد از ۶۰ سال تحقیقات مداوم کسی نتوانسته مقدار آنها را درست اندازه گیری کند.

دکتر نام آور ادامه پاسخ را زیر مطلب “گزارشاتی که در کلاس‌ها می‌دهند” داده است:

ادامه پاسخ ۲۷ (۱): ولی چون سوال شما در مورد مقدار انرژی جاری شده است باید سوال شما را به این صورت اصلاح کنم که در اینجا مقدار کمیت انرژی جاری شده مطرح نیست بلکه در اینگونه پدیده ها نظیر ریکی٬ آیورودا٬ یوگا و سنگ درمانی٬ بیولوکیشن و امثال آنها فرکانس انرژی مهم است.

با توجه به عوارض جانبی که فرادرمانی ایجاد می کند که “برونریزی” نامیده شده اند، فعلا پیش بینی می گردد که فرکانس انرژی فرادرمانی و سایمنتولوژی در دیاپازون ۱۳ الی ۱۵ هرتز قرار داشته باشد که بطور عادی برای انسان چندان ملموس نیستند؛ ولی حیوانات به آن واکنش شدید نشان می دهند که البته در حیوانات مختلف سرعت و شدت بروز این واکنش‌ها نیز متفاوت است.

تمامی دوستان می توانند این ‚مشاهده ساده را انجام دهند؛ به این صورت که در یک اتاق یک فرادرمانگر و فرادرمانگیر و چند حیوان قرار دهید (سگ٬ گربه٬ اسب٬ موش٬ …) حال فرادرمانگر برای بیمارش که انسان است، اعلام فرادرمانی کند. ببینید این حیوانات چقدر آشفته و مظطرب خواهند شد و با قطع فرادرمانی اعلام شده برای بیمار که انسان است آنها هم آرام می گیریند.

ادامه پاسخ ۲۷ (۲) : این نشان دهنده چندین نکته وحشتناک است؛ یکی اینکه عملاً وقتی فرادرمانی جاری می شود، نه فقط فرد فرادرمانگیر را تحت الشعاع قرار می دهد بلکه هرآنچه و هرآنکس که در آن محل وجود دارد را متاثر می کند. ثانیا بروز آشفتگی و اضطراب و غیره در حیوانات نیز نشان می‌دهد که پدیده‌ای مضر و مخرب به جریان افتاده است٬ ثالثا همین مضر و مخرب‌بودن نشانه آن است که فرادرمانی نمی‌تواند منشا مثبت و الهی داشته باشد؛ زیرا چیزی نمی‌تواند هم الهی باشد و هم ‚مضر. چند نتیجه گیری دیگر نیز وجود دارد که فعلا وقت اعلام آنها نیست زیرا هنوز ما روی آنها تحقیق می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا