اخبار عرفان حلقه

محملی برای عرفان‌های نوظهور در داخل کشور وجود ندارد

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه محملی برای عرفان‌های نوظهور در داخل کشور وجود ندارد، گفت: جوسازی‌های اخیر در راستای تخریب وجهه روحانیت و فقه است.

به گزارش اروم‌نیوز، آیت‌الله سید علی‌اکبر قریشی جزو علمای طراز اول در منطقه و کشور محسوب می‌شود که از اولین دوره تشکیل مجلس خبرگان رهبری در این مجلس حضور داشته و همیشه مورد اعتماد مردم و فقها بوده است.

وی مؤلف کتب متعددی در حوزه دینی و قرآنی است و به همین دلیل جایگاهش میان طلاب و روحانیون بسیار خاص و ویژه است.

آیت‌الله قریشی در گفت‌وگو با اروم نیوز، بر لزوم هشیاری مردم در برابر رشد عرفان‌های نوظهور تاكيد و، خاطرنشان کرد: اعتقاد بنده این است که عرفان غنی اسلامی که در قالب سلوک عملی امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب و آیت‌الله بهجت، و دیگر علمای بزرگ در عصر اخیر و قبل از آن در ميان بزرگانی از حوزه‌های علمیه قم و نجف ظهور یافته که برگرفته از آیات قرآن کریم و روایات اهل‌بیت (ع) بوده، می‌تواند پاسخگوی نیازهای بشر در تمام ابعاد معنوي باشد به شرط اینکه با بصیرت و شناخت ،انتخاب و توسط مربیان با تقوا راهنمایی شود.د.

آیت‌الله قریشی، اضافه کرد: بنده م به‌عنوان محقق دینی محملی برای رشد عرفان‌های نوظهور که تحت قالب هر عنوانی به وجود می‌آیند در جامعه دینی و انقلابی ایران نمی‌بینم.

وی تصریح کرد: نامه منتشر شده با ‌عنوان درخواست مساعدت یکی از ارباب رجوع نگاشته شده و هیچ ارتباطی به تائید فرد مذکور یا عرفان‌های نوظهور از سوی بنده ندارد.

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. بله حاج آقا قریشی حق دارد. اصلا سازندگان عرفانهای قلابی خودشان هم نمی دانند چه می گویند! مثلا همین طراح حلقه یکجا می گوید واسطه فیض نیاز نیست و جای دیگه میگه شبکه شعور تنها واسطه هست!!! تازه برای وصل شدن به همین شبکه هم میگه باید من شما را وصل کنم!!! ! یعنی برای رسیدن باید اول سبیل طاهری را چرب کرد تا وصل بشی به شبکه و بعد از اتصال به شبکه ،وصل بشی به خدا!!!! همین سازنده حلقه در جای دیگه کلا لزوم واسطه را رد میکنه میگه باید مستقیم به خدا وصل بشین…!!!!!!!!! دیوانه نیست واقعا؟؟!!

  2. یکی از بدبختی های حلقوی ها اینه که برون ریزی اینها تمومی نداره! خودتون دیدین تو مستند حلقه شیطان ،طاهری چجوری برون ریزی داشت و لنگ و لگد پرت کرد به دوربین منتقدین …!

  3. محبوب ترین نام در فرقه شیطانی حلقه، نام “ابلیس” است. خیلی ددستش می دارند و مرتب از خدمات و زحمات او یاد می کنند و طاهری گفته به او الهام شده که ابلیس با از خودگذشتگی تمام نقش بد را پذبرفت و خدا پشت پرده به او گفت هر وقت فرمان سجده دادم تو گوش نکن تا بتوانی جهان دو قطبی را خلق کنی..!!!!

  4. طاهری نبود که بد دهانی کرد و مثل دیوانه ها زد دوربین و همه چیز را خرد و خمیر کرد، جن هایش بودن که اینجوری کردن!!!!!!

  5. سلام/برای حضور قلب در نماز و عبادات باید ببینیم متون دینی چه دستور داده نه این که حرف های ناموزون طاهری را که از شیاطین گرفته، قبول کنیم. خود طاهری الآن شصت سال دارد و هنوزز ترمز عباداتش پایین نیامده و تارک الصلاه است. مسترهایش هم مثل خودش. خانم مسترهای معروف در شبکه های VOA و BBC که سیاسی هستند حضور پیدا می کنند بدون حجاب و با آرایش! خب، هر کدام ده-پانزده سال سابقه اتصال به شبکه کیهانی را دارند ولی بی حجاب و بی نماز و بی اعتقادند و خیانت کرده اند به میهن خود و برای اهدافشان حاضر می شوند با دشمنان ایران و مردم مسلمان جهان، بنشینند

  6. در کدام آیه نورانی قرآن و در کدام روایت شریف معتبر ذکر شده که پیغمبر اکرم ص و اهل بیت معصوم ایشان ع، ارواح خبیثه از مردم خارج می کردند؟؟ کدام عالم و مرجع دینی تا حالا این کار را انجام داده است؟؟ دیگر نیازی به گفتگو نیست؛ چون مثل خورشید بطلان این سخنان روشن است. االبته کسانی که اعتقادی به کلام خدا و سنت رسول الله و معصومین صلوات الله علیهم ندارند، دلشان متمایل به منحرفین میشوند. والسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا