اخبار عرفان حلقه

مصاحبه با مدیران کانال آیسان علی بابایی

بسم الله الرّحمن الرّحیم. آنچه مطالعه می‌کنید مصاحبه‌ی انجمن نجات از حلقه با دو نفر از اعضای این انجمن و همچنین مدیران «کانال آیسان علی بابایی»، خانم‌ها علی پور و جهانیان است.

انجمن نجات از حلقه: با سلام و خدا قوّت. از اینکه وقت خود را در اختیار ما گذاشتید تشکر می‌کنم. لطفاً خودتان را معرفی کرده و از مسئولیت خود در انجمن نجات از حلقه برای ما توضیحاتی را بفرمائید.

خانم علی پور: به نام خدا. علی پور هستم از اعضای انجمن نجات از حلقه و دانش آموخته‌ی رشته‌ی علوم قرآنی که در این انجمن به فعالیّت های مختلفی از جمله تأمین محتوا برای فضای مجازی و سایت انجمن نجات از حلقه مشغول هستم. در حقیقت در انجمن، ما علاوه بر کارهای علمی- تحقیقاتی و پاسخگویی به مراجعات و آسیب دیدگان، در راستای فعّالیت های علمی اساتیدِ انجمن قدم برداشته و تولیداتی را به سرعت به فضای سایت و کانال انجمن نجات از حلقه و کانال‌های مرتبط با انجمن انتقال می‌دهیم.

خانم جهانیان: بسم الله الرّحمن الرّحیم، بنده جهانیان هستم که در کنار سایر دوستان در انجمن نجات از حلقه علاوه بر حمایت از آسیب دیدگان این فرقه‌ی انحرافی، مهم‌ترین کار خود را تولید محتوای ارزشی برای انجمن قرار داده‌ام.تحصیلات بنده در حیطه‌ی علوم قرآنی است و مطابق با برنامه‌های کوتاه مدّت و یا بلند مدّتی که مسئولان انجمن طراحی می‌کنند مشغول به فعّالیت هستم.

انجمن نجات از حلقه: بسیار خوب پس تأمین محتوا مهمترین برنامه‌ی شما بزرگواران در انجمن نجات از حلقه است. آیا در کنار شما افراد دیگری به این مهم مشغول هستند و شما را یاری می‌دهند؟ و حیطه‌ی فعالیت‌های شما در زمینه‌ی تولید محتوا چه محدوه ای است؟

خانم علی پور: بله در در چند ماه گذشته کارگروهی منسجم توسط مدیران انجمن نجات از حلقه ایجاد شده است که تا به امروز در نزدیک به 30 مورد و عنوان جذاب و متفاوت، افراد مختلفی که تعداد آنان رو به افزایش است مشغول به فعالیت هستند. این فعالیت‌ها در قالب برنامه‌های ثابت و روزانه در سایت و کانال انجمن نجات از حلقه قابل پیگیری است و بدون وقفه و حتّی در ایام تعطیل در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد. و در سال 96 حجم تولیدات و برنامه‌های انجمن به صورت چشمگیری ان شالله افزایش پیدا خواهد کرد.

خانم جهانیان: در کارگروهی که مختص به تولید محتواست، افراد زیادی به شکل مستقیم و غیر مستقیم فعالیت دارند. این کارگروه دارای هسته‌ی اصلی و همچنین افراد دیگری است که غیر مستقیم و به صورت داوطلبانه برای انجمن در راستای توان خود فعالیت می‌کنند. کارهای این کارگروه در موارد متعدّدی است برای نمونه چندین نفر به طراحی می‌پردازند، عدّه‌ای کاریکاتور و عدّه‌ای دیگر برنامه‌ها و سخنرانی‌های اساتید را در شبکه‌ی ولایت پیاده و تبدیل به متن می‌کنند. تعدادی دیگر کلیپ‌های جذابی تهیه می‌کنند برخی دیگر اینفوگراف و اَسنادی را از کتب و جزوات این فرقه تهیه می‌کنند تا در مجموع فعالیت‌های گسترده‌ی دیگری شکل بگیرد که عناوین آنان در سایت انجمن نجات از حلقه وجود دارد و در ماه به بیش از 110 فعالیت غنی هم رسیده است.

انجمن نجات از حلقه: آیا کانال جدیدی که شما دو عضو انجمن نجات از حلقه راه اندازی کرده ائید در راستای این روشنگری‌هاست و برنامه‌ی این کانال و فعالیت‌ها و اهداف آن چیست؟

خانم علی پور: بله آیسان علی بابایی دختر دانش آموز 14 ساله‌ای بوده است که بعد از آشنایی با فرقه‌ی حلقه تصمیم به خودکشی می‌گیرد. تأثیر آموزه‌های خطرناک این فرقه بر روح و روان افراد، مسئله‌ای است که نیاز به روشنگری‌های جدّی دارد. از آنجایی که فرقه حلقه یک جریان نوظهور و جدید است، مسئله‌ی روشنگری در این زمینه بسیار واجب و ضروری است. مطمئناً اگر والدین آیسان از این فرقه، شناخت حتّی اندکی داشتند، هرگز نمی‌گذاشتند تنها فرزند آنان در چنین جریانی وارد شود. همه‌ی آسیب‌های این فرقه بیانگر نیاز مُبرم به روشنگری است. و ان شالله در کانال جدیدی که در مورد آیسان تأسیس کرده ائیم، به روشنگری‌هایی در مورد فرقه‌ی انحرافی حلقه خواهیم پرداخت.

خانم جهانیان: راه اندازی کانال آیسان علی بابایی جدیدترین فعالیّت انجمن نجات از حلقه و کارگروه تولید محتوای این انجمن است. بعد از اینکه پدر آیسان، آقای علی بابایی در شبکه‌ی جهانی ولایت حضور یافتند و حجت الاسلام شمشیری و حجت الاسلام مظاهری سیف با ایشان به گفتگو نشستند، بنا بر این گذاشته شد که به طور اختصاصی بنده و خانم علی پور در راستای سخنانی که آقای علی بابایی با اساتید داشته اند در موارد تعیین شده تولیداتی را به صورت روزانه در رابطه با باورهایی که برای آیسان در این فرقه شکل گرفته است را در قالب مستنداتی در اختیار مخاطبین کانال آیسان علی بابایی قرار بدهیم.

انجمن نجات از حلقه: از اینکه وقت خود را در اختیار ما گذاشتید از شما تشکر می‌کنم و توفیقات شما و سایر اعضای انجمن نجات از حلقه را از خداوند مسئلت می‌کنم.

 

 

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. سلام,خدا خیرتون بده انشاالله که هر چه زودتر به یاری حق این فرقه از ریشه نابود شه تا دیگه همچین حوادثی پیش نیاد,روح آیسان شاد

  2. تلاش های شما بزرگواران که با تولید محتوای غنی به روشنگری می پردازید شایسته ی بهترین تشکر هاست.
    ممنون از همه ی زحماتتان. خدا قوت.

  3. سلام.بسیار قابل تقدیر است این حرکت روشنگرانه،در این فضای آلوده فرهنگی کشور که ما هر روز شاهد معضل جدیدی هستیم،این نوع حرکات امید بخش میباشد.امیدواریم در مسیر روشنگری خودتان موفق و پیروز باشید به لطف الهی.

  4. سلام ممنون که به فکر آسیب دیده ها هستید. لطفا برنامه های بیشتری برای کمک به آسیب دیده ها ترتیب بدین و افرادی رو مثل این دو خانم به ما معرفی کنید تا بتونیم ازشون مستقیم کمک بگیریم.
    به مدارس دخترانه تهران هم سر بزنید.

  5. یکی از مسترها که کمی به شک افتاده می گفت یک خانمی هست که پس از عضویت در حلقه دچار مشکلاتی شده. تعریف می کرد مرتب زنگ می زد به مسترش خانم (ف. الف.) و می گفت جن ها اذیتم میکنن. حتی یکبار تنها بوده تو خونه و از ترس بدون پابرهنه پریده تو کوچه و جیغ کشیده که دنبالم هستن… می گفت مسترش که دیگه خسته شده جوابش را نمیده و به دیگران زنگ می زنه و کسی هم جواب درستی نمیتونه به او بده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا