سخنرانی های موضوعی نقد حلقه

3) صوت قسمت سوم برنامه ناگفته های ادیان با موضوع بررسی روش سلوکی عرفان واره حلقه

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

  1. برنامه “ناگفته های ادیان” با کارشناسی استاد شمشیری خیلی خوبه و دیگه مسترها نمی تونن الکی بگن چرا نمی گذارن ما حرف بزنیم. قبلا هم طاهری چون از همه بهتر می دانست ادعاهایش بی اساس است، از مناظره با روش های موذیانه طفره رفت. مسترها نیز چون می دونن منتقدین دستشون پر هست، حالا میگن با طاهری حرف بزنین. با این بهانه فقط دنبال آزادی طاهری هستن و خودشان خوب می دونن طاهری و دیگر مسترها دستشون خالی است و پاسخ قانع کننده ندارن

  2. یکی از مسترها به من گفت ما بلد نیستیم از طاهری سوال کنین! گفتم اگر بیاد بیرون میاد جواب منتقدین را بده؟ گفت نه!! گفتم خودت گفتی از او سوال کنیم؟! گفت بازنشستگی اش رو اعلام کرده اگه مناظره کنه میگن باز از تفکرش دفاع کرد و زندانی میشه!! گفتم بشه. اگه حرف حق زده باید تا پای جان بایستد. گفت نه. بازنشسته شده!!!!

  3. سلام’ دل ما خنک میشود که در یک شبکه جهانی که میلیون ها بیننده دارد درد و رنج آسیب دیده ها به گوش همه رسانده می شود. پاینده باشید

  4. سلام و خدا قوت- گروهک های ضد قرآن و عترت مثل حلقه به مقصود شیطانی خود نخواهند رسید چون غیور مردانی هستند که روشنگری می کنند و افرادی را که کم اطلاع اند را آگاه می کنند به یاری و خواست خداوند سبحان

  5. سلام وخسته نباشیدودرودبیکران به همه شمادست اندرکاران کانال پرمحتوای نجات ازحلقه شیطانی عرفان ومرگ برطاهریه شیطان وهمکیشانش الحق والانصاف که دیگرکارطاهری وتمام مسترهایش به آخرخط رسیدن وخودشون هم بلاتکلیف وگیج ماندن ازاستادبزرگوارحاج آقای شمشیری هم به خاطرزحماتشان نهایت تشکروقدردانی رادارم.که باصحبتهای خودآگاهی بخش مردم هستند.خداقوت عزیزان.

  6. طاهری هم بود مناظره نمی کرد چون می داند گفته هایش با اسلام در تضاد است. کجا اسلام فرموده ارواح مردگان در وجود افراد زنده رسوخ می کنند!؟ لذا طاهری مجبور است به اناجیل تحریف شده چنگ بزند و الی آخر.

  7. سلام
    طاهری را در مستند حلقه شیطان دیدیم که چه رفتاری در مناظره داشت! فحاشی کرد و لگدپرانی نمود!!! این شخص اهل منطق و مناظره می تواند باشد؟؟

  8. میگه به جون مامانم اگه با یه مستر یا با طاهری مناظره کنین فرقه حلقه رو کنار میزارم! حالا من یه سوال دارم جون مامانت راست بگو:
    ندیدی طاهری تو مستند حلقه شیطان چه جفتکی انداخت …!؟ آخه با این و اون مستراش میشه حرف درست و حسابی زد!؟ اصلن حرفی واسه گفتن دارن اینا!؟ چرا عزیزم خودتو گول میزنی؟!

  9. با مسترهای حلقه که صحبت میکنی قشنگ غرور رو در اونها می بینی. واقعن فکر میکنن از همه مردم دنیا عارف تر و فهمیده ترن!! الکی بادشون کردن االبته باید با دلسوزی درمان شوند. خودم تا حالا مستر ندیدم گرفتار بقول خودشون، برون ریزی وحشتناک نباشه و زجر نکشد. خاله دوستم مستر هست و دوستم میگه موقع خروج و برون ریزی، با ناخون صورتش رو میکنه!!!!! میگه همه فامیل میگن دیوونه شده و رفت و آمد نمی کنن باهاشون. میگفت شوهرش و دخترهاش افسرده شدن تو این چند سال. لعنت به شیطان

  10. خدا شاهد است که متاسفانه نماد فرقه حلقه را به دیوار منزل خود نصب می کنند! من خودم منزل اطرافیان دیده ام. درحالی که با بهانه های بیجا تابلوهایی که آیات نورانی قرآن مجید بر آن نقش بسته است را از دیوار پابین می کشند و به بیرون خانه منتقل می کنند… لااله الا الله.
    طاهری شده خدای حلقه ایها! پرستش باطل فقط پرستش سنگ و چوب و… نیست؛ تبعیت از هر سخن و ادعایی که مخالف قرآن و سنت و سیره پیامبر ص و اهل بیت ع باشد هم پرستش باطل است.
    ند خدا!!بیت معصومین ع باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا