تجربه های آسیب دیدگان و نجات یافتگان

«محمد. ر»: بالاخره حلقه خوب است یا بد؟!

 توضیح: متن زیر را شخصی به نام «محمد.ر» برایمان ایمیل کرده است.

 

سلام
من همه ی کامنتها رو از اول تا آخر خوندم.
راستش رو هم بخوایید همین 3 ساعت پیش تازه متوجه شدم، حلقه چیه و هدفش و کارش به چی ختم میشه !

خاله ی من 2 ترمــه که کلاسهای حلقه و از این جور داستانا رو برمیداره. بهشم اعتقاد داره. بهم راجع به برون ریزیــه خودش گفت. راجع به اینکه بعضی وقتها ( نمیدونم دقیقا هر روز یا هر هفته ) به مدت 5 دقیقه چشمهاش رو میبنده و یه کارایی میکنه.
بهم گفت تو کلاسشون آدمایی هستند که به تعبیری موجودات ارگانیک/غیر ارگانیک ( دقیقا نمیدونم )درونشون نفوذ میکنند و استادشون باهاشون صحبت میکنه. گفت یکی از اعضا بعد از نفوذ اون موجود به درونش، بعد از اینکه عصبانی شد، بدون اینکه به چیزی دست بزنه میز رو از وسط به 2 نیم تقسیم کرد !

 
خب این یعنی چی ؟ الهی بودن ؟ یا خشونت و وحشی گری ؟
قضاوتش پای خودتون…

مادر من یه مدت مشکل عصبی داشت و پیش دعا نویس میرفت ( حتی الانشم تمایل زیادی داره که اینکارو انجام بده ) حالا چرا ؟ به خاطر اینکه 3-4 سال پیش پدر من از مادرم جدا شد و یه زن دیگه گرفت. با توجه به چیزهایی که دیدیم از قبیل مراجعه ی زنـه پدرم به دعا نویس و … و تلاش برای جدایی پدرم از مادرم ، مادر منم تصمیم به مراجعه به دعا نویس‌های مختلف گرفت، بلکه دعاهای زن پدرم رو خنثی کنه یا طلسم‌هاش رو باطل.

به خاطر این اتفاقاتی که برای مادرم افتاد، سردردهای زیادی گرفت و مشکل عصبی پیدا کرد…

خاله من ( که از اعضای حلقه و … است ) نمیدونم چجوری ولی اخیرا کارایی رو انجام داد که منجر به بهبودی سردرد مادرم شد.

 
جالب اینجاست بدونید که همین الان که با مادرم صحبت میکردم و نظر اونم اینه که این داستانا مخالف خدا و پیغمبر اسلامه و …
 

الان من توی یه دوراهی موندم. اولش که خالم داشت توضیحاتی رو در باره حلقه و … میداد، من خیلی کنجکاو شدم و تمایل زیادی به شرکت در این کلاس‌ها نشان دادم، ولی پس از مطالعه ی مطالبی درباره حلقه و مشاهده ی چند کلیپ از آقای طاهری به اضافه یک مستند که به حمایت آقای طاهری پرداخته بود، به کلی نظرم در این باره تغییر کرد.

منظورم اینه که نمیدونم آیا این مورد صحت دارد یا نه ؟ اینکه آقای طاهری و زیر مجموعه ش انسان‌های واسطه و کمک دهنده به مردم هستند یا شیطان صفت و فریبکار؟

همه ی اینا رو گفتم تا به یک نتیجه برسم :

الان می‌خوام بدونم با توجه به اینکه مطالبی رو راجع به نه تنها بهبودی، بلکه تشدید درد مردم پس از قرارگیری در حلقه و… خوندم، آیا امکانش هست که در آینده سردرد مادر من برگردد آن هم با شدت بیشتر؟

من مراجعه به سایت شما رو ادامه میدم و شما رو در جریان کارها و اتفاقات قرار میدم…

به امید آنکه حقیقت مطلب برای همه‌مان روشن شود.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا