اخبار عرفان حلقه

ترس و وحشت حلقه‌ای‌ها از فعالیت‌های مستمر « کارگروه نقد فرقه حلقه‌ی انجمن نجات از حلقه»

بسم الله الرحمن الرّحیم و ایّاه نستعین

🔹ترس و وحشت حلقه‌ای‌ها از فعالیت‌های مستمر « کارگروه نقد فرقه حلقه‌ی انجمن نجات از حلقه»🔹
1) کارگروه نقد فرقه‌ی حلقه که متشکل از گروهی از اساتید حوزوی- دانشگاهی و نیز طلاب و دانشجویان فعّال فرهنگی است، روزانه به تولید محتواهایی در نقد فرقه‌ی حلقه می‌پردازد.

2) تمام این تولیدات بر اساس منابع مورد تائید فرقه‌ی حلقه است که در سایت و کانال‌های رسمی این فرقه انتشار یافته است.

3) فعالیت‌های مؤثر این کارگروه که در هر ماه به بیش از یکصد عنوان غنی و روشنگری‌های موثری در مورد ماهیت حقیقی فرقه حلقه بوده است، ترس و وحشت حلقه ای‌ها را در پی داشته است که در ادامه بخش‌هایی از آن را مشاهده می‌کنید.

4) مسترهای حق گریز این فرقه برای جلوگیری از روشنگری‌های کارگروه نقد فرقه‌ی حلقه مجبور شده‌اند مستندات تهیه شده توسط این کارگروه را زیر سؤال برده و در حقیقت بی اعتباری صوت‌ها و جزوات طاهری را که در سایت‌ها و کانالهایشان قرار داده‌اند را اثبات بکنند. به احتمال فراوان به زودی آنان مجبور می‌شوند جزوات و صوت‌های پُر از انحراف طاهری را از سایت‌ها و کانال‌هایشان حذف کنند.

5) مستندات، تولیدات و روشنگری‌های کارگروه نقد فرقه‌ی حلقه در سایت‌ انجمن نجات از حلقه و کانال های (انجمن نجات از حلقه، رواق معرفت و حلقه به روایت اسناد و چند کانال فرعی دیگر) قابل دسترسی است و به زودی کانال « آیسان علی بابایی» که حاوی اطلاعاتی در مورد خودکشی وی به خاطر انحرافات عرفان حلقه است آغاز به کار می‌کند.همچنین عناوین بیشتری به 20 عنوان فعلی کارگروه اضافه خواهد شد و اساتید در قالب فایل های صوتی، به پرسش های اعضای کانال نجات از حلقه و نیز مغالطات حلقه ای ها پاسخ خواهند داد.

6) مسترهای حلقه بهتر است به جای پوشاندن حق، و دعوت مردم به شرکت نکردن در جلسات روشنگری و مناظره‌ی با منتقدین، پاسخ بدهند که چرا طاهری اعتقاداتش در مورد توحید، ،نبوت،فرشتگان، شیطان، معاد و قیامت، توسل و در یک کلام همه‌ی دین، با مسلمین و عارفان حقیقی و بزرگ، یکسان نبوده و تضاد دارد؟

7) بی‌گمان روشنگری‌های «کارگروه نقد فرقه حلقه‌ی انجمن نجات از حلقه» تا قرار دادن تمامی انحرافات مستند فرقه‌ی حلقه ادامه خواهد داشت.

ویدئوی زیر به بخشی از روشنگری‌های کارگروه نقد فرقه‌ی حلقه توسط نیروهای مردمی با نظارت کارشناسان دینی اشاره می‌کند.

هراس حلقه ای ها از روشنگری ها
هراس حلقه ای ها از روشنگری ها
چرا طاهری از #کتاب انسان و معرفت که کلکسیون انحرافات است نام نمی برد؟ و چرا حلقه ای ها آن را نشر داده اند؟ چرا با دیانت مردم بازی می کنید؟
چرا طاهری از کتاب انسان و معرفت که کلکسیون انحرافات است نام نمی برد؟ و چرا حلقه ای ها آن را نشر داده اند؟ چرا با دیانت مردم بازی می کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا