فصل اول: مقدمات نجات

دو. از حلقه‏ ها نهراسید

هر چه قدر که شما را از حلقه‏ های عرفان حلقه ترسانده‏اند، همگی دروغ است. باور کنید، که هیچ کس برشما تسلط ندارد و انکار کردن حلقه‏ ها و کنار گذاشتن آنها و اینکه ممکن است مورد هجوم موجودات غیر ارگانیک قرار بگیرید، همه دروغ‏هایی است که از جهت ایجاد توهمات ممکن است منشأ آثاری باشد. اگر این توهمات را کنار بگذارید، به جهان روشن توحید و ایمان به خدا وارد خواهید شد. جهانی که در آن فقط قدرت خداوند بر شما اثر می‏گذارد. اگر با قدرت و اراده و توکل به خدا از توهماتی که برای شما ساخته‏اند بگذرید، خواهید دید که هیچ نیستند.

شما از وقتی وارد حلقه‏ها شده‏اید، سوگندنامۀ حفظ حرمت و تقدس حلقه‏ها را امضا کرده‏اید این توهمات شیطانی قوی شده‏اند. پس مطمئن باشید، خروج از این سوگند و تعهد وضع را عادی خواهد کرد.

قرآن کریم می فرماید: «شیطان اولیائش را می ترساند.» (سوره آل عمران. آیه175) یعنی کسانی که ولایت و تسلط او را بر خود می‏پذیرند، با حربۀ هراس، در بند او می‏مانند. اما شما در ولایت و تسلط شیطان وارد نشده‏اید. بهتر است بگویم ورودتان آگاهانه نبوده است. بنابراین می‏توانید با آگاهی از حق و قدرت خداوند که همیشه حامی شماست، حلقه‏ها را درهم شکنید. البته شما در سوگند نامه‏ها امضا کرده اید، که حرمت حلقه ها را نگه میدارید، اما چون نمی‏دانسته اید که واژه‏های «حلقه» و «شعور کیهانی» اسم رمزی برای شیاطین است، بنابراین تسلط آنها بر شما زیاد نیست و تا وقتی که در ناآگاهی باشید. می‏توانند، برای شما مزاحمت‏هایی ایجاد کنند.

فرادی بوده‏اند، که به اسم اتصال با شعور کیهانی و برون ریزی، دچار مشکلاتی شده‏اند و توهماتی سراغ‏شان آمده، که فقط نتیجۀ القائات شیطانی مسترهای حلقه است. اما با استقامت و توکل به خدا، ترس را کنار گذاشته‏اند و دیده‏اند، همۀ صحنه‏ ها و آثار دردناک گذشته در پردۀ هراس و پندار نقش می‏بسته‏است و هیچ واقعیتی غیر از وهم نداشته‏اند.

شک نکنید که هیچ شیطانی در شما نیست، هیچ موجود غیر ارگانیکی در ذهن شما رسوخ نکرده است، شیاطین فقط می‏توانند وسوسه کنند و با وعده و وعید شما را به شوق آورند یا بترسانند. و شما به سادگی می‏توانید به همۀ آنها بی‏توجه باشید، تا مأیوس و محو شوند. همۀ اینها القائات طاهری و مسترهای فریب خوردۀ عرفان حلقه است.

پس موضوع اولی که باید مورد توجه قرار دهید و هیچ گاه در طول مسیر نجات فراموش نکنید این است که شیطان بر شما هیچ تسلطی ندارد، مگر به اندازه ای که خودشما تسلط او را بپذیرید و یکی از عوامل پذیرش این تسلط ترس است. پس همۀ ترس‏ها را کنار بگذارید و بدانید که شیطان و قبیلۀ وحشی او کاری غیر از وسوسه کردن و ایجاد تصویرهای ذهنی ندارند. از هیچ پنداری نهراسید و به هیچ وسوسه‏ای توجه نکنید. ارواح مردگان همه در عالم برزخ اند و تسلطی بر این دنیا ندارند، مگر اولیای خدا که برای کمک به دوستان خدا و اهل ایمان گاهی به اذن خدا مأمور می‏شوند. هیچ روح یا جنی نمی‏تواند در ذهن کسی رسوخ کند و سالها آنجا بماند، این‏ها داستان‏های تخیلی طاهری است که برای فریب مردم ساخته است.

1 دیدگاه

  1. چراباطاهری برخوردجدی نمیشه وچرا به مردم درتلویوزن گفته نمیشه که یه عده مثل من فریب بخورن خدارو شکر که کهمن فقط نصف روز به این مسله دوچارشدم ولی زود خودمو پیدا کردم که این فقط لطف خدابود چون من می خواستم به خدابیشترنزدیک شم ولی دیدم که چه قدر شیطانیه وقتی ادم به خدا نزدیک میشه حالش خوب میشه نه این که حالش بد شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا