اخبار عرفان حلقه

در جلسه پنج‌شنبه 27 تیر چه گذشت

پنج‌شنبه، 27 تیرماه «جلسه نقد و بررسی عرفان حلقه» به‌همت و یاری مؤسسه بهداشت معنوی و با حضور «انجمن نجات از حلقه» در پژوهشگاه باقرالعلوم برپا شد.

مؤسسه بهداشت معنوی چندی است که به منظور بحث و تبادل نظر میان مخالفان و موافقان عرفان حلقه، جلساتی را در روزهای پنج‌شنبه دو هفته یک‌بار برگزار می‌کند. در این جلسات جمعی از کارشناسان مذهبی، روان‌شناسی، محققان و دانشجویان رشته‌های مختلف و… حضور دارند و به بحث آزاد در موضوعات طرح‌شده می‌پردازند.

یادآور می‌شود بحث‌ها بر پایه موضوعاتی که از سوی مسترها و مدافعان حاضر در جلسه طرح می‌شود، شکل می‌گیرد و کارشناسان مختلف به تحلیل مسائل بر پایه استدلال و اسناد معتبر هر رشته می‌پردازند.

در این جلسه که بازدیدکنندگان و مخاطبان سایت «نجات از حلقه» به آدرس https://www.nejatazhalghe.ir/ حضور داشتند، مخالفان و موافقان با یکدیگر به مناظره پرداختند.

گفتنی است یکی از متخصصان طب سوزنی به عنوان یکی از کسانی که از سال 82 در جریان تدوین مراحل اولیه فرادرمانی قرار داشت، شرح مبسوطی از اتفاقات آن دوران، همچنین مکانیسم درمانی در فرادرمانی ارائه داد.

ایشان شرح داد، فرادرمانی یک رشته خلاقه نیست، بلکه جمع‌آوری هفت نوع درمان دیگر به شرح زیر است:
1. تلقین
2. مراقبه یا مدیتیشن
3. انرژی درمانی
4. هاله درمانی
5. هیپنوتیزم
6. کمک‌گرفتن از نیروهای غیر بشری و غیر الهی
7. سحر و جادو
ایشان درباره قدرت‌های درمانی هرکدام از این هفت مورد توضیحاتی ارائه داد و حتی به جایگاه و خاستگاه آنها در جهان اشاره کرد.

بر اساس نتایج حاصل از این جلسه، مشخص است که فرادرمانی، درمان‌هایی به دنبال دارد، اما این درمان‌ها ناشی از چیزی به اسم فرادرمانی نیست، چراکه اصلاً چیزی به این نام وجود ندارد. 
طاهری با مطالعات خود در همین هفت مورد، کپی‌برداری‌هایی از آنها کرده و به مردم تحویل داده تا نام و مالی برای خود مهیا کند. البته با بررسی زندگی شخصی و سیر مطالعاتی این شخص، فهم این مساله چندان دشوار نیست.

یادآور می‌شود این جلسات هر دو هفته یک‌بار در روزهای پنج‌شنبه در پژوهشگاه باقرالعلوم برگزار می‌شود و شرکت در آنها برای عموم آزاد است. پژوهشگاه باقرالعلوم، واقع در میدان فلسطین، جنب کلانتری می‌باشد و این جلسات عموماً در ساعت 2 بعد از ظهر آغاز می‌شود و به طور رسمی تا 2 ساعت به طول می‌انجامد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 09368406667 تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا