اخبار عرفان حلقه

جلسه نقد و بررسی عرفان حلقه

پنج‌شنبه، 27 تیرماه «جلسه نقد و بررسی عرفان حلقه» به‌همت و یاری مؤسسه بهداشت معنوی و با حضور «انجمن نجات از حلقه» در پژوهشگاه باقرالعلوم برپا می‌شود.

مؤسسه بهداشت معنوی چندی است که به منظور بحث و تبادل نظر میان مخالفان و موافقان عرفان حلقه، جلساتی را در روزهای پنج‌شنبه دو هفته یک‌بار برگزار می‌کند. در این جلسات جمعی از کارشناسان مذهبی، روان‌شناسی، محققان و دانشجویان رشته‌های مختلف و… حضور دارند و به بحث آزاد در موضوعات طرح‌شده می‌پردازند.

یادآور می‌شود بحث‌ها بر پایه موضوعاتی که از سوی مسترها و مدافعان حاضر در جلسه طرح می‌شود، شکل می‌گیرد و کارشناسان مختلف به تحلیل مسائل بر پایه استدلال و اسناد معتبر هر رشته می‌پردازند.

در این جلسه بازدیدکنندگان و مخاطبان سایت «نجات از حلقه» به آدرس https://www.nejatazhalghe.ir/ حضور دارند و مخالفان و موافقان با یکدیگر به مناظره می‌پردازند. گفتنی است از یکی از متخصصان طب مکمل برای شرکت در این جلسه دعوت شده تا بحث‌ها از این زاویه نیز بررسی شوند.

یادآور می‌شود این جلسات هر دو هفته یک‌بار در روزهای پنج‌شنبه در پژوهشگاه باقرالعلوم برگزار می‌شود و شرکت در آنها برای عموم آزاد است. پژوهشگاه باقرالعلوم، واقع در میدان فلسطین، جنب کلانتری می‌باشد و این جلسات عموماً در ساعت 2 بعد از ظهر آغاز می‌شود و به طور رسمی تا 2 ساعت به طول می‌انجامد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 09368406667 تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا