اخبار عرفان حلقه

تهدید اساتید،محققان و خبرنگاران منتقد عرفان حلقه

روابط عمومی مؤسسه علمی فرهنگی بهداشت معنوی اعلام کرد:

به تازگی ایمیل های تهدید آمیزی از سوی رهبران عرفان حلقه برای فعالان فرهنگی، خبرنگاران محققان و نویسندگان و اساتید حوزه و دانشگاه که در راستای نقد و بررسی آثار و افکار مطرح شده در عرفان حلقه نوشته یا مصاحبه ای داشته اند، ارسال شده است.

ایمیل ها که متنی نسبتاً طولانی دارند و درجای جای آن به سخنان محمد علی طاهری استناد شده است، سرشار از اهانت به اسلام، نظام اسلامی و مسئولان عالی رتبه نظام است. در این ایمیل ها که با نام مستعار ارسال شده، فهرستی تهدید آمیز از منتقدان عرفان حلقه ارائه شده است.

 

در این پیام ها این جملات و نام ها دیده می شود:

«تا استاد در زندان است

یزید موشک باران است

ميكروبهايي كه بايد از بين بروند: حمید رضا مظاهری سیف – محمد جواد ادبی – کلانتری -علی قهرمانی – مصطفی قانعی – مژگان امر الهی- محمد صادق زمانی – رشیدی -رضا صبور-– علی فلاح رفیع- محمود رضا قاسمی – فاطمه مغیثی – اسد الله تبار – بهرام روشن منش – محمد صابری –– اسدی – هدیه قاجار- شراره معقولی- محمدی ومشکاتی – میر حمید موسوی – سید محمد آذربخش»

پیرو این موج تهدیدات از سوی عرفان حلقه روابط عمومی مؤسسه بهداشت معنوی از حجت الاسلام مظاهری که نام شان در صدر این فهرست قرار دارد، درخواست کرد تا در گفتگویی به این پیامها پاسخ دهند. اما ایشان با امتناع از گفتگوی مستقل در این زمینه بیان نمودند: «کسی که لباس نفاق می پوشد و به جنگ اسلام می رود هیچ چیز از او بعید نیست. یک جمله از امام(ره) به ذهنم می رسد که خوب است در پاسخ به این پیام ها اعلام کنید و آن اینکه امام(ره) بعد از اقدامات تروریستی منافقین فرمودند: «بکشید ما را، اسلام و انقلاب با این خون ها تقویت می شود.»

سپس مطرح شد که تعدادی از نام های ذکر شده در لیست، پژوهشگران این مؤسسه هستند، نظرتان در این باره چیست؟

رئیس مؤسسه بهداشت معنوی پاسخ دادند: «برادران و خواهران ما در این مؤسسه برای جهاد آمده اند و آرزوی شهادت دارند.»

در پایان در حالی که مظاهری از اتاق کارش خارج می شد، گفت: «بعضی از دوستان ما از داخل و خارج مؤس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا