اخبار عرفان حلقه

جلسه ی نقد عرفان حلقه در فلاورجان اصفهان و سخنان حجت الاسلام شمشیری سخنران این جلسه در مورد شکایت یک بدعت گذار از یکی از کارشناسان انجمن نجات از حلقه

باسمه تعالی
با همت سپاه پاسداران استان اصفهان امروز جمعه 26 آذر ماه در شهرستان فلاورجان اصفهان جلسه‌ای عمومی پیرامون نقد و بررسی عرفان انحرافی حلقه برگزار شد.
در این جلسه که با حضور مردم متدین فلاورجان شکل گرفت،حجت الاسلام شمشیری ضمن تبریک ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله وسلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام به واکاوی فرقه‌ی حلقه در ساحت‌های مختلف پرداختند.
در این جلسه، تاریخچه، انحرافات و عقاید فرقه ی حلقه و بنیان گذارش مورد بررسی قرار گرفت.سخنران این جلسه با بیان این مساله که جای بسی تعجب است که یک بدعت گذار که به هیچ آموزه ی دینی و عقلانی پایبند نیست از یکی از کارشناسان انجمن نجات از حلقه شکایت کرده است، اشاره کردند، قوه ی محترم قضائیه، آسیب دیدگان بسیارِ این فرقه را فدای تجمعات اندک طرفداران حلقه که  از سمت دشمنان پشتیبانی می شود نخواهد کرد.
ایشان در ادامه خواستار تداوم جلسات مختلف در مناطق تحت نفوذ فرقه ی حلقه برای روشنگری، پیرامون این فرقه باطل شدند و از خیزش مردمی در استان های مختلف علیه این فرقه که توسط جمعی از آسیب دیدگان و منتقدین به راه افتاده است اعلام حمایت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا