یادداشت هایی برای عرفان حلقه

جواب من به یکی از متعصبان حلقه

 شخصی به نام کامران زیر مطلب «اقدام به شکایات تازه علیه حلقه» نوشته است:

😆 شما آدمهای عجیبی هستید ؟؟؟
خیر و برکت از آن شما باشد و امیدوارم رهرو راستین انبیا و اولیا الله باشید . خداوند میفرماید وای بر آن طعنه زنان عیب جو مراقب باشید دوستان من شما قرار نیست به کسی توهین کنید که اگر شما خوارج مروجین دین ما باشید فرعون وار بر مردم ظلم روا میدارید وسنگ بر مخالفین خود میزنید همانگونه که بر رسول اکرم خدا محمد مصطفی( ص ) سنگ زدند و همانگونه که به مسیح صلیب را روا دانستند اکاذیبی که شما در سایت خود درج کردید هیچ سندی ندارد پس زبان به کام کشید و تا مستندی واقعی پیدا نکردید استناد به افرادی خاص که فقط شما آنها را میشناسید نکنید . دوستان من با شخص استاد طاهری کاری ندارم که او رسالت خود به پایان رساند ( رسالت به معنی نبوت نیست لطفا تحریف نکنید ) حال ما هستیم که این مسئولیت را به پایان میرسانیم – دوستان من در مورد مباحثی که درج کردید بحث کنیم و به نتیجه برسیم البته اگر بودجه اختصاص یافته به شما با دولت آقای احمدی نژاد به پایان نرسید

جواب من:

بنابراین شما آقای طاهری را برابر با رسول خدا (ص) و حضرت مسیح (ع) می دانید! و تصور می کنید با چنین ادعایی در راه درستی هستید!
اولا کسانی که بر حق اند, از نقد و پرسش هراسی ندارند و آن را فرصتی برای شناخت درست اعتقاداتشان می‌دانند. شما که از نقد تا این حد هراسانید و هرکس با شما نیست را دشمن می دانید، چطور خود را بر حق می‌دانید؟
دوماً اگر می‌خواهید مستندات ما را از افراد آسیب‌دیده، دروغین بدانید، چرا توقع دارید ما مستندات شما را درباره درمان‌شده‌ها درست بپنداریم؟
شرط بحث‌کردن بر اعتماد است. اگر می‌خواهید ما بپذیریم عده‌ای در این عرفان درمان شده‌اند یا خود شما راهتان را پیدا کرده‌اید، باید بپذیرید که شخص من درمان نشدم، راهم را پیدا نکردم و بابت آنچه دیده و شنیده‌ام اعتراض دارم.
من اعتراض دارم و شکایت دارم چون شما سعی کردید نگرش مرا تغییر دهید و با زندگی من و امثال من بازی کردید.
شما باید نسبت به آنچه کرده‌اید پاسخگو باشید.

شما عادت کرده‌اید در کلاس‌های خود بنشینید و تایید مردم ناآگاهی را بگیرید که چیزی از عرفان‌های کاذب و شمنیسم و کابالا و ریکی و… و این حرف‌ها نمی‌دانند و حرف‌هایی که هیچ‌کدام مال خودتان نیست، تحویلشان بدهید و به به و چه چه بگیرید. اگر راست می‌گویید با ما وارد بحث رودررو شوید تا با سند و مدرک نشانتان دهیم هیچ‌کدام از حرف‌های طاهری مال خودش نیست و ای کاش از اسلام گرفته بود، مال اسلام هم نیست و از جادو و جادوگری عرفان‌های کاذب گرفته شده.
اما آنقدر به این حرف‌ها اعتیاد پیدا کرده‌اید و آنقدر متعصبانه بحث می‌کنید که هیچ واقعیتی را نمی‌پذیرید.
افسوس

تا زمانی که شما فکر کنید هرکس از شما بابت آنچه با جامعه می‌کنید، انتظار پاسخ دارد، دارد از جایی بودجه می‌گیرد، این شمایید که ذهن بیمار دارید. چراکه قدرت پاسخگویی در برابر آنچه می‌گویید ندارید.
اگر آدم بحث‌کردن هستید، وارد بحث شوید. به حرف‌های ما گوش دهید و به ما توضیح دهید، چرا این آسیب‌ها به کسانی که از شما پیروی کردند، رسیده است؟

راستی حرف بودجه و این حرف‌ها شد، بد نیست شما هم بگویید بودجه کتاب‌های آقای طاهری که در آمریکا و دیگر کشورهای خارجی چاپ می‌شود از کجا می‌آید؟ و پولی که به حساب خانم آقای طاهری و خانواده‌اش ریخته می‌شود از کجا می‌آید؟ ما که نتوانستیم از مسئولان فرهنگی کشور بودجه ای برای مبارزه با عرفان حلقه بگیریم ولی گویا شما خوب توانسته‌اید توجه دولت‌های غربی را برای جذب کمک‌های مالی جلب کنید!

به هر حال ما این سایت را دقیقا برای افرادی مانند شما به راه انداخته ایم.
شما می‌گویید راه نجات را پیدا کرده‌اید و ما می‌گوییم شما گمراه شده‌اید.
آیا نمی‌خواهید دلایل ما را بشنوید؟
با ما در تماس باشید. ما جلسات نقد حضوری هم داریم.

مریم گلباز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا