اخبار عرفان حلقه

طرفداران عرفان حلقه علیه مهران مدیری هنرمند محبوب

 مدتی است که هنرمند محبوب مهران مدیری اعلام کرده است در مجموعه ای «ویلای من» که در دست ساخت دارد، یک کاراکتر انرژی درمانگر تعریف شده که با عنوان فرادرمانی ایفای نقش می کند.

در اینجا دو نکته قابل توجه است: اول اینکه هنرمندی مثل آقای مدیری که همیشه زبان گویای جامعه بودند و نوآوری های ایشان و همزبانی اش با مردم بر کسی پوشیده نیست، این بار هم هوشمندانه دست روی یکی دیگر از دردهای جامعه گذاشته اند و طنز پردازی را در راستای نقادی آسیب های اجتماعی به کار گرفته اند. این اقدام مردمی و برخواسته از دردها و آسیب های اجتماعی به راستی جای قدردانی دارد و امیدواریم که سایر هنرمندان نیز از این روش الگو بگیرند.

اما نکته دیگر که بسیار قابل توجه است اینکه در برابر این اقدام هنرمندانه و هوشمندانه مهران مدیری طرفداران عرفان حلقه فریاد برآورده اند که مهران مدیری هنرمند حکومت است! و در خدمت حکومت قرار گرفته تا این برنامه سفارشی را بسازد. مسائله دقیقاً همین جاست. ما تاکنون فکر نمی کردیم که عرفان حلقه با حکومت مشکلی دارد و از این ناراحت بودیم که چرا در برابر آن همه جرایم محمد علی طاهری قوه قضائیه فقط چند سال حبس بریده است و آن هم ظاهرا با روابط آقای طاهری در حال منتقی شدن است. و ایشان مژده آزادی شان را به مریدان داده اند. و ما فکر می کردیم که آنها سالها در روابطی مسالمت آمیز با رسانه ملی به تبلیغ کار خود مشغول بوده اند

ولی با اتهامات اخیر طرفداران فرقه حلقه متوجه شدیم که گویا آنها خودشان را با حکومت درگیر می بینند و دور از انظار عمومی و در پوشش عرفان و درمانگری بر علیه نظام اقداماتی انجام می دهند، که حالا یک هنرمند منتقد را به مزدوری حکومت محکوم می کنند. چرا شما فکر نمی کنید که آقای مدیری با دیدن این همه آسیب دیده از عرفان حلقه و مال باخته و فریب خورده به فکر ساختن این مجموعه افتاده است؟ بله، راست گفته اند که هر کس به حال خود آگاه تر است و خیانتکار خود را لو می دهد.

درخواست ما این است که طرفداران دلسوخته حلقه توضیح دهند که چه کرده اند که فکر می کنند در تعارض با حکومت ایران و نظام اسلامی بوده است؟ و به آن علت این نوع احتمالات به ذهن شان می آید و مخالفان شان را حتی اگر هنرمندان آوانگارد و پیشرویی مثل مهران مدیری باشند، مزدور حکومت می پندارند. براستی در این سالها با اسم عرفان و درمان چه می کردید، علیه این نظام و ملت؟ که این طور به خودتان شک دارید.
امیدواریم که خیانت های پنهان عرفان حلقه علیه این مردم و کشور دیر شناخته نشود. زمانی که ضربه های خیانت اثر خود را گذاشته است و دیگر چاره ای غیر از تحمل آن نداریم.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا